پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۱:۲۸Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خرداد نیوز ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۱:۰۹

میزان مصرف برق در خراسان شمالی به مرز بحران رسید

خرداد:مدیر مدیریت مصرف شرکت برق خراسان شمالی گفت: میزان مصرف برق در این استان از چند روز گذشته تاکنون به مرز بحران رسید. به گزارش خرداد ،محمد صدقی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: میزان مصرف برق در روز چهاردهم ماه جاری به 246 مگاوات رسید این درحالیست که این میزان در مدت مشابه سال گذشته 195 مگاوات بوده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)