پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۰:۲۸Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
عصر خبر ۱۳۹۴/۰۴/۲۱ - ۱۲:۴۷

ارتقاء سامانه مدیریت مشترکین اعتباری همراه اول

امشب عملیات بروزرسانی و ارتقاء سامانه مدیریت مشترکین اعتباری همراه اول انجام می شود. به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، با انجام این عملیات ممکن است در ارتباط و برخی سرویس های مشترکین اعتباری، مشکلاتی بروز کند. این عملیات از ساعت 17 روز یکشنبه 21 تیرماه تا 8 صبح روز دوشنبه 22 تیرماه انجام می شود که ممکن است، طی این ساعات مشکلاتی در تماس، ارسال پیامک، خرید شارژ، سرویس رومینگ بین الملل، اینترنت همراه، استعلام موجودی و سرویس های مالی برخی مشترکین اعتباری ایجاد شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)