چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۸:۵۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۴/۲۱ - ۱۵:۳۳

رئیس مرکز آموزش های غیرحضوری حوزه خواهران معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام سید مهدی حسینی رئیس سابق مرکز آموزش های غیرحضوری حوزه علمیه خواهران در این مراسم که پیش از ظهر امروز برگزار شد گزارشی از نحوه شکل گیری و اهداف تشکیل این مرکز ارائه کرد و گفت: این مرکز در سال 82 همزمان با عصر انفجار اطلاعات برای حفظ پیام اسلام ناب محمدی در فراسوی مرزها تشکیل شد و فعالیت خودش را به صورت مطالعات اولیه و تولیدات محدود آغاز کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)