سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۵:۵۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۴/۰۴/۲۱ - ۲۰:۲۵

تقدیر از ایستادگی مذاکره کنندگان هسته ای کشورمان در کمیسیون امنیت ملی مجلس

تهران- ایرنا- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت : در جلسه امروز(یکشنبه) این کمیسیون از تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان برای پافشاری بر روی خطوط قرمز نظام قدردانی شد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)