پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۸:۴۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تابناک ۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۱۸:۵۲

استعفای نمایندگان فارس برای انتصاب استاندار معنا ندارد!

متشنج کردن فضای کشور و در بوق و کرنا کردن استعفا به نفع کشور نیست. ای کاش این نمایندگان از شیوه های دیگری استفاده می کردند. این رفتارها جایگاه مجلس را تضعیف می کند؛ استعفا باید آخرین اقدام باشد، کسانی که اختیارات کافی و وافی دارند چه نیازی به استعفاست؟ ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)