سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۶:۵۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۴/۲۳ - ۱۷:۴۹

سفر هیئت پارلمانی ایران به پاکستان/تعاملات انرژی در محور مذاکرات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در اسلام آباد ، هیئت پارلمانی ایران به سرپرستی محمد حسن اصفاری امروز با نماینده پارلمان پاکستان سناتور نصرت صادق ملاقات کرد. گزارش ها نشان می دهد محور این ملاقات که در پارلمان پاکستان صورت گرفت همکاری در زمینه انرژی بوده است. سناتور نصرت صادق در این ملاقات تأکید کرد، فشارهای بین المللی هیچ تأثیری بر تکمیل خط لوله واردات گاز از ایران ندارد و با توجه به توافق هسته ای این کشور تکمیل خط لوله صلح تسهیل می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)