دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۴:۲۴Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۶:۱۸

اعتماد مردم بالاترین سرمایه اجتماعی پلیس است

به گزارش خبرنگار بی باک سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: خدا را شاکرم که بار دیگر خدمت گذار مردم تهران هستم. تشکر می کنم از اعتمادی که فرمانده ناجا به بنده داشتند و این مسئولیت خطیر را به من واگذار کردند. وی افزود: از فرمانده خودم سردار ساجدی نیا نیز تشکر می کنم و شهادت می دهم به سخت کوشی و تلاش شبانه روزی ایشان امیدوارم خداوند کمک کند که خدمات ارزشمند 90 ماهه گذشته ادامه داشته باشد . ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)