دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۸:۴۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
دنیای اقتصاد ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۰:۱۵

اولادقباد:برنامه شفافیت اقتصادی کرباسیان خوب است

نماینده مردم تهران در مجلس در موافقت با وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی، گفت: وزیر اقتصاد همزمان با دانش اقتصادی، باید از توان اجرایی خوبی برخوردار باشد تا بتواند فرماندهی اقتصادی را برعهده گیرد. به گزارش خبرآنلاین، فریده اولادقباد، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی مجلس در دفاع از وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی اظهار داشت: من قبل از این که به عنوان موافق آقای کرباسیان صحبت کنم، تشکر ویژه از دولت یازدهم و وزرایی که در این دولت بودند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط