سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۶:۳۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
جوان ایرانی ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۶:۴۷

بابک جهانبخش بدون رضا صادقی - تو که حساسی - را خواند

سروی س هنر جوان ایرانی ؛ بخش موسیقی: در شب اجرای دیوونه جان و آثار خاطره انگیز در سالن میلاد بابک جهانبخش بدون رضا صادقی تو که حساسی را خواند بابک جهانبخش طی روزهای 23 و 24 مرداد در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه رفت. اجرای زنده این خواننده به تهیه کنندگی موسسه فرهنگی هنری اکسیر نوین به مدیریت محمدرضا خانزاده برگزار شد. این خواننده در اجرای تابستانی خود دو قطعه جدید برای دوستدارانش داشت و از سوی دیگر برنامه او با همراهی یک ارکستر بزرگ بود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط