دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۷:۰۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
پیک نکا ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۳:۴۲

داور دیدار پرسپولیس - سیاه جامگان: اشتباه کردم، پرسپولیسی ها حق دارند ...

به گزارش پیک نکا ، حمید حاج ملک در واکنش به اعتراض پرسپولیسی ها به قضاوت او در دیدار برابر سیاه جامگان اظهار داشت: در برخی از تصمیم گیری هایم اشتباه کردم، اما قصد و غرضی در کارم نبود. دقیقه 41 بازی روی علی علیپور خطا صورت گرفت و پیش از گل سیاه جامگان، خطای هند بازیکن این تیم اتفاق افتاد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط