سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۸:۴۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایفنام ۱۳۹۴/۰۴/۲۸ - ۰۰:۴۴

ملی پوش کایاک ایران می گوید با نداشتن اردوهای تدارکاتی نباید این انتظار ...

سعید فضل اولی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایفنام ، درباره شرایط تمرینی اش و اعزام به کمپ آلمان، گفت: بعد از بازگشت از کاپ ها 4 هفته در انزلی اردو داشتیم و بعد از آن به مدت دو هفته است که تمرینات در تهران پیگیری می شود. درباره اعزام به آلمان هم باید بگویم فدراسیون به دنبال کارهاست، اما شاید نتوانیم اعزام شویم. دعوت نامه ها آمده اما گرفتن ویزا زمان بر است و شاید تا اواسط مرداد ویزا به دست ما نرسد. 25 مرداد هم باید برای مسابقات جهانی شویم. * مسئولان انتظار کسب سهمیه نداشته باشند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)