سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۳:۱۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۰:۵۱

هاشمی: 20 میلیارد بدهند خودمان فشنگ می سازیم!

سید مهدی هاشمی معتقد است اگر 20 میلیارد به فدراسیون تیراندازی تعلق بگیرد، این فدراسیون ظرف سه سال خودکفا می شود و حتی می تواند خودش فشنگ تولید کند. رییس فدراسیون تیراندازی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در خصوص کسب شش مدال رنگارنگ تیراندازان در ر قا بتهای یونیورسیاد، اظها ر کرد: تیراندازان ایران بدون فشنگ و سلاح خوب راهی مسابقات دانشجویان جهان شدند و نتیجه خیلی خوبی به دست آوردند. حتی در بخش خفیف هم مدال طلا گرفتند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)