سایر منابع:
سایر خبرها
شرط تبرئه آقایان از حصر خانگی اعلام شد/ + جزئیات
کنند، آن گاه باید پاسخ دهند که چرا اینگونه به انقلاب، نظام، کشور و مردم ظلم کردند. اگر نتوانند این ادعا را ثابت کنند، آن گاه توطئه آنان مبنی بر براندازی نظام از طریق انقلاب رنگی با مشارکت غرب به اثبات خواهد رسید، توطئه ای که علیه نظام، انقلاب، کشور و مردم بود و برای اثباتش، دلایل فراوان دیگری وجود دارد. آیا سران فتنه که در حصر قرار دارند، می توانند در آن دادگاه منکر ادعاهای خود مبنی بر انجام تقلب
راس دوروی فتنه 88 خواستار "رفع حصر" شد!؟
سنگین خواهد بود. با این وصف کمترین انتظار از خاتمی این است که فکری برای خیانت خود بکند و اگر در محافل خصوصی چند بار اعتراف کرده که تقلب در انتخابات، دروغ بوده، حداقل شجاعت را به خرج داده و همین را به مردم بگوید و از مردم و نظام برای تحریک به آشوب با این دروغ بزرگ (تهمت خیانت به امانت مردم) عذرخواهی کند. فتنه گران باید اعلام کنند که به حکم دادگاه هر چه باشد تمکین می کنند. یادآور می
باز هم فتنه و باز هم سران فتنه 88
تشکیل شود. این دعاوی در حالی است که مقدمه دعوت به تشکیل دادگاه، پذیرش حکم قانون و مکانیسم های قانونی است اما فتنه گران در سال 88 ضمن تحریک به آشوب، در برابر قانون تمکین نکردند و در مقابل رأی اکثریت مردم ایستادند. این در حالی است که فتنه گر88 تنها 330 هزار رأی کسب کرده بود و با این حساب، لابد آقایان رئیسی - و حتی میرسلیم و هاشمی طبا که بیش از چند هزار رأی کسب کردند - باید مدعی تقلب می
سوء استفاده از ایثارگران به نفع فتنه گران شروع شد!
از خاتمی این است که فکری برای خیانت خود بکند و اگر در محافل خصوصی چند بار اعتراف کرده که تقلب در انتخابات، دروغ بوده، حداقل شجاعت را به خرج داده و همین را به مردم بگوید و از مردم و نظام برای تحریک به آشوب با این دروغ بزرگ (تهمت خیانت به امانت مردم) عذرخواهی کند. فتنه گران باید اعلام کنند که به حکم دادگاه هر چه باشد تمکین می کنند. یادآور می شود فتنه گران هر چند در آغاز مدعی تقلب در انتخابات
حصر به خاطر مبارک بن علی، نوبت سیدعلی بود، نه دروغ تقلب
گذشته پیش از آن. آنهایی که می کوشند علت حصر را به طرح شعار دروغ تقلب ربط دهند و غیرمستقیم و مستقیم مسئولیت همه چیز را متوجه رهبری کنند، چرا چشم بر آزادی عمل 13ماهه موسوی و کروبی می بندند وسانسورش می کنند؟ چرا به این سوال پاسخ نمی دهند که نظام و شورای عالی امنیت ملی که بازهم این جماعت دوست دارند نادیده اش بگیرند و به جایش بنویسند رهبری ، در این 13 ماه سران فتنه را حصر نکردند؟ اگر آنگونه که کروبی خواسته بنا بر محاکمه باشد، ابتد باید عنوان اتهام تعریف شود. آن هم طبیعتا دیگر منحصر به فتنه 88 نخواهد بود، بلکه شاید فتنه 25بهمن 89 در دستور کار قرار بگیرد... ...
حصر بهتر است یا اعدام ؟
و شاهد بودیم که سطح آگاهی و بصیرت عمومی مردم در خصوص این گروه اندک فتنه گر آنقدر بالا رفته که هیچ کسی به جز تعداد انگشت شماری دلقک سیاسی از آن استقبال نکرد و این پروژه عملا با شکست مواجه شد !! حال با گذشت فقط چند روز ، با داغ کردن مجدد کمپین رفع حصر به بهانه اعتصاب غذای دروغین یکی از سران روانپریش فتنه باز قصد تحریک افکار عمومی جهت فشار به مسئولین نظام برای گرفتن امتیازات نامتعارف و رفع حصر
دلایل قانونی حصر خانگی...
اجرای آن باید تنها از دادگاه صالح و به موجب قانون باشد مدعی اند که حصر سران فتنه غیرقانونی است. در جواب این مسئله باید گفت که این افراد یا قانون اساسی را کامل مطالعه نکرده اند یا آنکه درصدد پوشاندن حقایق و فریب افکار عمومی اند مانند آنچه در انتخابات 88 انجام دادند و به دروغ تهمت تقلب به نظام اسلامی زدند زیرا که حصر خانگی سران فتنه با حکم شورای عالی امنیت ملی و با استناد به اصل 176 قانون اساسی صورت
مگر انتخاب خودتان نیست؟!/ اگر دادگاه سران فتنه برگزار شود/ تکرار یک حرف خلاف واقع
خود مبنی بر انجام تقلب در انتخابات سال 88 را اثبات نمایند. ادعایی که کردند و روی آن ایستادند و با این ادعا و اردوکشی خیابانی برخلاف قانون، خسارت های مادی و معنوی فراوان به انقلاب، نظام، کشور و مردم وارد ساختند. تمام حوادث پس از انتخابات از جمله ریخته شدن خون تعدادی از مردم و نیروهای حافظ امنیت، به همین ادعا و خواسته های مبتنی بر آن بر می گردد. ادعای سران فتنه بسیار روشن است. آنان مدعی شدند که
تحکم های سردار یدالله جوانی!
قدرتمندان و به خواست و میل آنان حکم می کند، نه به حق و عدالت. ثالثاً محصوران امروز از زمره حاکمان و قدرتمندان نیستند پس معلوم است که آنها نمی توانند دادگاه را فرمایشی کنند و اگر فرمایشی شود، علیه آنان فرمایشی می شود. 3 – سردار اظهار داشته: اگر روزی برای سران فتنه دادگاه تشکیل شود، آنان برای تبرئه شدن، باید مستند و مستدل، ادعای خود مبنی بر انجام تقلب در انتخابات سال 88 را اثبات نمایند
آقای مطهری یک سوزن به خود بزن یک جوالدوز به نظام!
می کنند؟! یا فقط شعاری بود که دشمنان سر زبان ها انداختند و عده ای آن را سر دادند؟ در هر صورت موضوع حصر مسببان فتنه 88 که البته هیچیک از آنها به خاطر اعتراضات غیر قانونی به انتخابات در حصر قرار نگرفتند، بلکه موضوع مهمتر و رفتار ناهنجارتری از آنها سر زد که باعث شد نظام هم واکنش نشان دهد، موضوعی نیست که برخی به این شدت نسبتبه آن دغدغه دارند، نظام اسلام یهم هیچ واهمه ای از برگزاری دادگاه
رئیس دادگاه انقلاب تهران:محاکمه سران فتنه برای خیلی ها به خصوص خود آنها پشیمانی می آورد/ این اشخاص در ...
حصر باشند و اگر بنا بر محاکمه باشد دادگاه انقلاب یا هر دادگاه دیگری که صلاحیت رسیدگی را داشته باشد با قطعیت به این موضوع رسیدگی می کند. وی افزود: محاکمه برای خیلی از این افراد به خصوص خود سران فتنه پشیمانی دارد، چرا که دادگاه و نظام با کسی تعارف ندارد و وظیفه قانونی خود را با قاطعیت، قدرت و دقت انجام می دهد. رئیس دادگاه انقلاب تهران گفت: به نظرم محاکمه این افراد زمانی انجام
پوستر/حصر تصمیم شورای عالی امنیت ملی
به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی رئیس دادگاه انقلاب تهران در خصوص جوسازی های صورت درخواست سران فتنه برای محاکمه اظهار داشت: شورای عالی امنیت ملی تصمیم گرفته که این افراد در حصر باشند و اگر بنا بر محاکمه باشد دادگاه انقلاب یا هر دادگاه دیگری که صلاحیت رسیدگی را داشته باشد با قطعیت به این موضوع رسیدگی می کند. وی افزود: محاکمه برای خیلی از این افراد به خصوص خود سران فتنه پشیمانی دارد، چرا که دادگاه و نظام با کسی تعارف ندارد و وظیفه قانونی خود را با قاطعیت، قدرت و دقت انجام می دهد. ...
پوستر / دادگاه و نظام با کسی تعارف ندارد
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از اروم نیوز رئیس دادگاه انقلاب تهران گفت: شورای عالی امنیت ملی تصمیم گرفته که این افراد در حصر باشند و اگر بنا بر محاکمه باشد دادگاه با قطعیت به این موضوع رسیدگی می کند.هرچند محاکمه برای خیلی از این افراد به خصوص خود سران فتنه پشیمانی دارد، چرا که دادگاه و نظام با کسی تعارف ندارد.
اینکه در مجلس بجای پیگیری رفع فقر کمیته رفع حصر تشکیل دهند دور از خرد است
نظر می رسد و جای این سوال هست که مگر نمایندگانی که وظیفه قانونگذاری را به عهده دارند نمی دانند حصر سران فتنه با حکم شورای عالی امنیت ملی و بر اساس اختیارات قانونی این شورا که در اصل 176 قانون اساسی ذکر شده، صورت گرفته است. در ابتدای این بیانیه آمده است: امروز که با همت و پشتیبانی مردم عزیز و هدایت و درایت امام راحل و رهبر معظم انقلاب، جمهوری اسلامی ایران توانسته بعد از 40 سال از سرنگونی
مسئله حصر 20 ماه بعد از شروع فتنه و برای آرامش جامعه صورت گرفت
امنیت ملی صورت گرفت و علت اصلی آن هم جلوگیری از نا امنی و تشنج جدید و تبدیل کشور به صحنه درگیری مسلحانه همچون برخی کشورهای منطقه بود. عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: برخلاف تصور خیلی ها، مسئله حصر 20 ماه بعد از شروع فتنه و یک سال بعد از خروش تاریخی 9 دی صورت گرفت و مصاحبه های جدید رسانه ملی در آن مقطع با افرادی چون آقایان ناطق نوری و روحانی، حاکی از فروریختن آخرین پایگاه های آنان در میان مردم
دلسوزان فتنه چرا 8 سال پیش تقاضای محاکمه نداشتند؟!
در بدو حصر این ها در حالی رخ می دهد که مردم در حماسه 9 دی 88 و سالگرد این حماسه ملی با امضای طومارهایی خواستار محاکمه سران فتنه و حتی اعدام آنها بودند اما انگار امروز عده ای دوست دارند ماجرا را وارونه جلوه داده و با آلزایمر خودساخته اینطور وانمود کنند که خود فتنه گران محاکمه را طلب می کنند! در حالی که اگر آنها این خواسته را داشتند چرا در مدت 8 سال اخیر آن را عنوان نکردند؟! شاید اینطور فکر می
نشست خبری دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام
نشست خبری محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح سه شنبه سی و یکم مرداد با حضور رسانه ها در محل مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران درباره سران فتنه و اعتصاب غذای یکی از آنها، توضیح داد: ما زمانی می توانیم در مسئله حصر وارد شویم که به ما محول شده باشد و ابتدای ساکن نمی توانیم به هرمسئله ای ورود کنیم، مثلاً در مسئله بانک مرکزی چون به صورت یک معضل درآمده بود ،ما نسبت به آن وارد شدیم اما در مورد حصر شورای امنیت و قوه قضائیه مسئول رسیدگی به این موضوع هستند. ...
کتمان حقیقت
تعلق گرفت که بازیگردانان و بازیگران فتنه تصمیم گرفتند با کپی برداری از الگوی بیداری اسلامی یا بهار عربی، در داخل کشور آشوب های جدیدی را با هدف ساقط کردن نظام اسلامی به راه اندازند. متعاقب این تصمیم خطرناک، دو تن از سران فتنه در حصر خانگی قرار گرفتند و درباره فرد سوم، صرفاً محدودیت های رسانه ای اعمال شد. این مصوبه شورای عالی امنیت ملی به گفته معاون اول قوه قضائیه، همچنان به قوت خود باقی
خواهری نماینده زن مجلس برای شیخ فتنه! + عکس
زنان مجلس و عضو فراکسیون امید، در جریان نشست علنی امروز مجلس در تذکری به وزرای اطلاعات و کشور در جهت رسیدگی به وضعیت محصوران فتنه 88 گفت: بیش از شش سال و نیم از حصر محصوران می گذرد و آقای کروبی این روزها در وضعیت بغرنجی به سر می برد و وضعیت سلامتی مهندس موسوی و خانم زهرا رهنورد نیز بسیار نگران کننده است. متاسفانه کار تا به آن جا پیش رفته که شیخ مهدی کروبی برای این که دادگاه
بخواهند یا نخواهند؛ مسئولیت کشور از 92 تا 1400 برعهده اصلاح طلبان است
مطالبه رفع حصر را به نهادهای دیگر گرفته بودند.چرا که این افراد می دانند که حسن روحانی که خود در زمان حصر سران فتنه از اعضای جلسه شورایعالی امنیت ملی بوده است به جنایت بزرگی که در فتنه 88 در حق مردم و نظام رخ داد واقف بوده و به همین دلیل حاضر نیست در جایگاه ریاست شورایعالی امنیت ملی مسقیما به این موضوع وارد شود. این در حالی است که قبلا روحانی خود را بدون اینکه ریاست این نهاد را ( در سال 81
آیا اصلاح طلبان اغواگری را کنار می گذارند و مسئولیت هشت سال سرنوشت کشور را می پذیرند؟/ وقتی آشپز از دست ...
روحانی فلش مطالبه رفع حصر را به نهادهای دیگر گرفته بودند.چرا که این افراد می دانند که حسن روحانی که خود در زمان حصر سران فتنه از اعضای جلسه شورایعالی امنیت ملی بوده است به جنایت بزرگی که در فتنه 88 در حق مردم و نظام رخ داد واقف بوده و به همین دلیل حاضر نیست در جایگاه ریاست شورایعالی امنیت ملی مسقیما به این موضوع وارد شود. این در حالی است که قبلا روحانی خود را بدون اینکه ریاست این نهاد را
فقط اسمش حصر است، وگرنه از آنها مراقبت می شود/دادستان تهران: تسلیم اعتصاب غذا نمی شویم/احمدی نژاد، موسوی ...
دیگری که صلاحیت رسیدگی را داشته باشد با قطعیت به این موضوع رسیدگی می کند. وی افزود: محاکمه برای خیلی از این افراد به خصوص خود سران فتنه پشیمانی دارد، چرا که دادگاه و نظام با کسی تعارف ندارد و وظیفه قانونی خود را با قاطعیت، قدرت و دقت انجام می دهد. رئیس دادگاه انقلاب تهران گفت: به نظرم محاکمه این افراد زمانی انجام می شود که خود را از زیر سایه رأفت اسلامی خارج کنند؛ حصر تصمیم شورای عالی امنیت ملی است
3500 میلیارد مالیات به تهران تحمیل کردند،حالا دنبال رفع حصر هستند
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس، با بیان اینکه طرح موضوع حصر سران فتنه برای فرار از مشکلات اصلی مردم است، گفت: 3500 میلیارد تومان مالیات به مردم تهران تحمیل کردند، حالا دنبال رفع حصر هستند. سید حسین نقوی حسینی با اشاره به اظهارات و تحرکات جدید برخی نمایندگان تهران در مجلس درباره حصر سران فتنه 88 اظهار داشت: در این تردیدی نیست که فتنه سال 88 که در نتیجه عدم تمکین سران فتنه به قانون پیش
تنها راه پایان حصر
عباس سلیمی نمین در روزنامه صبح نو نوشت: برای پایان حصر یک راه منطقی وجود دارد و آن راه این است کسانی که جوانان غیرتمند نسبت به رأی خودشان را تحریک کردند و به آنها اینگونه انتقال دادند که تقلب در انتخابات صورت گرفته یا باید اثبات کنند یا باید بگویند ما در این تحریک به دنبال منافع بودیم یعنی برای پوشاندن ناکامی خودمان، جامعه را تحریک کردیم، تنها راه همین است. بعد از بروز ناکامی نیروهای
واکنش محسن رضایی به احتمال ورود مجمع تشخیص به مسئله حصر
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر احتمال ورود مجمع تشخیص مصلحت نظام به موضوع اعتصاب غذای یکی از سران فتنه و علل و خواسته های وی از این اعتصاب غذا تصریح کرد: درباره مسئله حصر زمانی مجمع می تواند ورود پیدا کند که این موضوع به ما ارجاع داده شود و در موقعیت کنونی تنها شورای عالی امنیت ملی و قوه قضاییه مرجع رسیدگی به این موضوع هستند.
تذکر نماینده تهران درباره وضعیت جسمی محصورین در صحن علنی
عادلانه برگزار شود، مجبور به اعتصاب غذا شده است. خوشبختانه با توجه به اجرای شرط ایشان برای بیرون رفتن ماموران امنیتی از خانه، او اعتصاب غذای خود را شکسته است. به گفته وی، قطع ارتباط، سن بالا و درگیر بودن با انواع بیماری ها باعث شده روز به روز حال محصورین بدتر شود. نظام جمهوری اسلامی در سایه رهبری دارای چنان اقتداری است که به راحتی می تواند گره از این مشکل بگشاید، ادامه حصر هزینه سنگینی برای کشور خواهد داشت.
تلاش رئیس دولت اصلاحات برای "رفع حصر" کروبی!
شهدای ایران : خاتمی در سال های اخیر تلاش کرده که مخفیانه به مقامات عالی نظام پیام بدهد که از فتنه 88 نادم است و حاضر است با فراهم شدن برخی شرایط حتی اعلام برائت علنی هم بکند. او همچنین در محافل خصوصی از عدم تقلب و افراط کروبی و موسوی در سال 88 نیز سخن می گوید. حال همین خاتمی درباره حصر یک طرفه مطالبی را بیان می کند که نه با عدالت سازگار است و نه با اعلام مخفیانه نادم بودنش از اقدامات خودش و موسوی
دموکرات ها روی ارّه نمی نشینند!!!
به گزارش سرویس سیاسی ذاکرنیوز، مصطفی تاجزاده گفته است " در کشورهای دموکراتیک مقامات قضایی کمترین مجازات را بدون محاکمه برنمی تابند. اینجا رئیس قضا و معاون اولش حصر ابد بی دادگاه را جایز می خوانند! ". در کشور های دموکراتیک ، این قدر شعورشان می رسد که اولا یک احتمال در انتخابات ، باخت است و در صورت ناکامی، بی جنبگی نشان نمی دهند. ثانیا این قدر شعور دارند که ادعای 11 میلیون جا به جایی
پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در 31مرداد
هستند غیرقابل قبول تلقی می شود و قبل از آن که واقعی باشد، مصنوعی به نظر می رسد. اگر دادگاه سران فتنه برگزار شود سران فتنه در سال 88 به مقابله با رأی مردم و نتیجه انتخابات که دلخواه آنان نبود پرداختند و آن مسائل را رقم زدند. تبرئه آقایان در گرو اثبات درستی این ادعاست. آقایان فتنه گر اگر نتوانند ادعای خود را ثابت کنند، آن گاه مسئول همه خسارات وارد شده به کشور و مردم خواهند بود
معادله سه مجهولی آذری جهرمی
باشند. و از طرف دیگر ، رسانه های بنفش مدتی است در بوق و کرنا می کنند که آذری جهرمی یکی از کارمندان وزارت اطلاعات بوده که در سال 88 از بازداشت شدگان جنبش سبز بازجویی می کرده و نقش موثری در #حصر سران فتنه داشته. با توجه به اینکه همین رسانه های بنفش مهم ترین پیام رای به روحانی را رفع حصر می دانند و از طرف دیگر روحانی خود را مقید به پاسداشت آرمان مردم در رای 29 اردیبهشت دانسته و از