دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۲:۲۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
شرکت ملی گاز ایران ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۰۸:۵۱

گازرسانی به 8 روستای شهرستان نیریز در استان فارس تا پایان امسال

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس گفت: در سال 94 گازرسانی به روستاها شتاب بیشتری خواهد گرفت و طی امسال تعداد زیادی از روستاهای استان به شبکه گاز متصل می شوند. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، محمدی که به منظور بررسی مشکلات و تنگناها بر سر راه گازرسانی به روستاها به شهرستان نی ریز سفر کرده بود در جلسه شوراهای روستایی که در محل فرمانداری این شهر و با حضور مهندس سقایی نماینده مردم استهبان و نی ریز- فرماندار، بخشدار و دیگر مسئولین شهری و روستایی برگزار شد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط