دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۶:۱۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
موج ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۳:۳۱

کشف بیش از سه تن مواد مخدر در استان/ 14 متهم دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: سه تن و 700 کیلو گرم انواع مواد مخدر ظرف مدت زمانی 72 ساعت گذشته در این استان کشف شده است. به گزارش خبرگزاری موج، سردار عزیز الله ملکی افزود: این کشفیات شامل سه تن و 616 کیلوگرم تریاک، 64 کیلوگرم حشیش و بقیه پیش ساز شیشه است که در شهرستان های بندرعباس، حاجی آباد، رودان، سیریک و بندر خمیر بدست ماموران انتظامی افتاده است. وی ادامه داد: 14 متهم در این رابطه دستگیر شده اند و 13 خودرو و یک فروند قایق توقیف شده و یک قبضه سلاح گرم از متهمان بدست آمده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)