دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۷:۵۶Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۴:۰۸

چیت چیان: آماده بازگشت به روزهای طلایی هستیم

به گزارش بی باک، حمید چیت چیان در مراسم آغاز به کار دور جدید مذاکرات برقی ایران و آلمان در تهران با اشاره به ضرورت توسعه همکاری های اقتصادی و بازرگانی بین این دو کشور، گفت: در طول چند سال گذشته سطح همکاری های اقتصادی و انرژی تهران و برلین دچار رکود شده است. وزیر نیرو با تاکید بر اینکه با رفع موانع پیش رو باید سطح روابط اقتصادی و سیاسی ایران و آلمان به شرایط طلایی گذشته بازگردد، تصریح کرد: در مذاکرات تهران باید مسیرهای جدیدی به منظور بهبود روابط اقتصادی و سیاسی ایران و آلمان بازگشایی شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)