سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۲:۰۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
دولت بهار ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۹:۵۴

نشست های خبری عجیب میان برخی مسئولین

باشگاه خبرنگاران نوشت: وقتی خبرنگاران برای پیگیری مشکل مردم یا طرح سؤال قصد دارند از مسئولین مصاحبه بگیرند عمداتا یا به در بسته می خورند یا فلان مسئول خیلی راحت از مصاحبه سر باز می زند. در این روزها که خبرنگاران اصرار دارند رو در رو سؤال بپرسند و ارتباط چهره به چهره با مقام مسئول داشته باشند بیشتر اوقات جوابی پیدا نمی کنند. چه برسد به این که مصاحبه خبرنگاران و مسئولین مانند خیلی از کارهای دیگر به دور کاری تبدیل شود و مسئول پشت میز نشسته تا به سؤالات با جواب های از قبل آماده شده پاسخ دهد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)