پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۳:۱۶Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
روزنامه البرز فردا ۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۶:۱۳

استقبال از بخش خصوصی برای احداث مراکز درمانی در فردیس

سرپرست فرمانداری فردیس گفت: برای احداث مراکز درمانی و رفع مشکلات حوزه بهداشت از بخش خصوصی استقبال می کنیم. حمید احدی در مراسم بزرگداشت روز پزشک داروساز که به همت سازمان نظام پزشکی شهرستان فردیس برگزار شد، با بیان اینکه از جمعیت فردیس می توان به عنوان فرصت استفاده کرد، اظهار کرد: با توجه به اینکه امکانات درمانی مانند بیمارستان در فردیس وجود ندارد، از ورود بخش خصوصی برای احداث امکانات درمانی در این شهرستان استقبال می کنیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)