سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۷:۰۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۲۰:۴۱

اریابی مثبت وزیران خارجه انگلیس، فرانسه و آلمان از توافق هسته ای

وزیر امور خارجه انگلیس از ایران خواست تا نقش سازنده تری در منطقه ایفا کند. به گزارش جماران به نقل از ایسنا، فیلیپ هاموند، وزیر امور خارجه انگلیس روز دوشنبه پیش از برگزاری نشست وزیران خارجه اتحادیه اروپا در بروکسل با اشاره به توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 که هفته گذشته در وین حاصل شد گفت که امیدوارم این توافق ایران را به ایفای نقشی سازنده تر در منطقه ترغیب کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)