دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۱:۳۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
صدای ایران ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۲۱:۱۶

"توافق هسته ای برای سازمان ملل خوب ولی برای آمریکا یک فاجعه است"

به دنبال تصویب قطعنامه شورای امنیت درخصوص تأیید برجام ، سناتور لیندسی گراهام نوشت: شاید توافق کنونی برای سازمان ملل خوب باشد، اما این توافق برای آمریکا وحشتناک است. به گزارش مهر، به دنبال تصویب قطعنامه شورای امنیت درخصوص تأیید برجام ، سناتور لیندسی گراهام در توئیتر خود نوشت: شاید توافق کنونی برای سازمان ملل خوب باشد، اما این توافق برای آمریکا وحشتناک است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)