پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۰:۴۵Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
روزنامه عصر ایرانیان ۱۳۹۴/۰۴/۳۰ - ۱۸:۳۲

لیست ادارات بدهکار برق به استانداری رفت

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با بیان اینکه لیست سازمانها و ادارات بدهکار برقی استخراج و به استانداری ارائه شده است، گفت: براساس نتایج استخراجی اجرای طرح ساعت تهران مصرف برق ادارات پایتخت 14 درصد کاهش داشت. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)