پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۸:۳۲Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
روزنامه سپید ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۰۰:۴۴

استنشاق کنندگان دودهای حمله 11 سپتامبر در معرض حمله قلبی

مطالعه جدید نشان می دهد کودکانی که در زمان حمله 11 سپتامبر در محل حاضر بوده اند، علائم اولیه ای از خطر ابتلا به بیماری های قلبی را نشان می دهند. 11 سپتامبر 2001 روزی بود که دو هواپیما مستقیم وارد دو برج دوقلو در ایالات متحده شدند. در مدت یک ساعت و 42 دقیقه، هر دو برج 110 طبقه ویران شد. هزاران نفر جانشان را از دست دادند و افراد زنده مانده هنوز به خاطر دود ناشی از آن ویرانه های سمی و استنشاق آنها در معرض بیماری هستند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)