دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۷:۲۶Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
عصر ایران ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۱:۱۶

مرگ سیمبان هرمزگانی بر اثر برق گرفتگی

رئیس اداره برق شهرستان جاسک هرمزگان گفت: یکی از سیم بانان بخش تعمیرات این شرکت به دلیل شوک الکتریکی و سقوط از تیر برق جان خود را از دست داد. به گزارش ایرنا؛ محمود انصاری روز دوشنبه ضمن تسلیت این حادثه به خبرنگاران بیان داشت: چهار روز پیش ابراهیم نوتراش سیم بان 40 ساله قسمت تعمیرات بخش لیردف در روستای سدیچ به علت شوک الکتریکی و سقوط از تیرق برق دچار حادثه شد . ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط