سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۹:۲۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۰۸:۲۴

بی احترامی به بیماران با ویزیت فله ای

تهران- ایرنا- روزنامه آرمان در گفت وگو با ایرج خسرونیا رییس انجمن متخصصان داخلی کشور نوشت: برخی درمانگاه های نیمه دولتی در شهرستان ها پزشکان را مجبور می کنند که در عرض دو الی سه ساعت بیش 40 تا 60 بیمار را ویزیت کنند، آنگاه آنها ناگریزند به صورت گروهی بیماران را معاینه کنند. این اتفاق باعث می شود احترام بیمار از بین برود و برای او وقت کافی در نظر نگیرند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)