دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۰:۰۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
شلمچه نیوز ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۹:۱۰

مرگ 25 نفر به علت مسمومیت با قرص برنج در مازندران

علی عباسی مدیر کل پزشکی قانونی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در چهار ماهه امسال 25 نفر به علت مسمومیت با قرص برنج در مازندران جان خود را از دست دادند، که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال 7 درصد کاهش داشت. وی افزود: در چهار ماهه امسال از کل فوتی های مسمومیت با قرص برنج در مازندران 17 نفر مرد و بقیه زن هستند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)