چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۲:۵۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
دولت بهار ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۲:۱۰

فرمول یک شماره 17 را بازنشسته کرد

فارس نوشت: فدراسیون جهانی اتومبیلرانی، شماره 17 را که متعلق به ژولس بیانشی راننده متوفی تیم مانور- ماروسیا بود، بازنشسته کرد. بیانشی 25 ساله روز جمعه به علت صدمات و جراحات ناشی از تصادفات مهر ماه سال گذشته، در گذشت و روز گذشته مراسم تشییع او برگزار شد. این راننده فرانسوی از 5 اکتبر سال 2014 به دلیل تصادف با یک دستگاه جرثقیل در گرند پری ژاپن به کما رفته بود جرثقیل مذکور برای بردن یک اتومبیل تصادفی دیگر وارد پیست شده بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)