چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۸:۴۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۷

سیل در پاکستان 15 قربانی گرفت

بارندگی شدید و سیلاب در مناطقی از پاکستان دست کم 15 قربانی برجای گذاشت. به گزارش جماران به نقل از ایسنا، طبق اعلام مقامات داخلی پاکستان تاکنون دست کم 15 تن بر اثر بارش شدید باران جان خود را از دست داده اند و چندین روستا به زیر آب فرو رفته و همچنین هزاران نفر خانه های خود را از دست داده اند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)