چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۹:۲۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
دنیای اقتصاد ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۷:۵۶

دیدار وزرای خارجه ایران و انگلیس در نیویورک

وزرای خارجه ایران و انگلیس با یکدیگر دیدار کردند. به گزارش ایسنا، وزیران امور خارجه ایران و انگلیس بعد از ظهر روز دوشنبه به وقت محلی در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک با یکدیگر دیدار و گفت وگو کردند. در این دیدار طرفین ضمن تأکید بر گسترش روابط دو کشور، در خصوص مسائل مختلف در روابط دوجانبه از جمله روابط بانکی و مناسبات کنسولی گفت وگو و تبادل نظر کردند. بوریس جانسون، وزیر امور خارجه انگلیس با بیان این که لندن از برجام قاطعانه حمایت می کند، بر لزوم حفظ و اجرای آن تأکید کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)