سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۰:۲۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۵/۰۲ - ۱۱:۵۸

فرهاد ظریف: دلخورم اما بهتر است حرفی نزنم!

لیبروی تیم ملی والیبال ایران درباره دلایل دعوت نشدن به اردوی تیم ملی گفت: دلخورم اما بهتر است حرفی نزنم زیرا نمی خواهم حاشیه ای ایجاد شود. فرهاد ظریف در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: دو سال قبل از تیم ملی خداحافظی کردم، زیرا دوست نداشتم مثل خیلی از بازیکنان با بی مهری و بی احترامی من را از تیم ملی کنار بگذارند. بارها تماس گرفتند و خواستند به تیم ملی بازگردم. من نیز دعوت دوباره را اجابت کردم اما متاسفانه امروز از چیزی که بیزار بودم، اتفاق افتاد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)