چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۰:۱۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
الف ۱۳۹۴/۰۵/۰۳ - ۱۴:۱۲

گاز ایران پس از رفع تحریم ها به هند می رود

هندی ها قصد دارند پس از رفع تحریم ها، طولانی ترین خط ترین خط لوله زیردریایی جهان را برای وارد کردن گاز از ایران احداث کنند. به گزارش ایرنا، هند که تا چندی پیش قصد داشت که از طریق خط لوله صلح و از مسیر پاکستان، گاز ایران را وارد کند، با تشدید اختلاف سیاسی با اسلام آباد از این طرح کنار کشید و مسیرهای دیگری را در دستور کار قرار داد. از جمله طرح های هند برای وارد کردن گاز از ایران، احداث خط لوله زیردریایی است که از طریق آن، وابستگی هند به پاکستان، منتفی می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)