سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۷:۴۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
فرهیختگان ۱۳۹۴/۰۵/۰۳ - ۲۰:۴۱

پادشاه عربستان به مرخصی رفت

پادشاه عربستان سعودی این کشور را ترک کرد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سعودی، سلمان بن عبدالعزیز آل سعود برای یک سفر شخصی عربستان را ترک کرد. مقامات بلندپایه، وزرا و شاهزادگان سعودی در مراسم بدرقه پادشاه عربستان حضور داشتند. محمد بن نایف ولیعهد و محمد بن سلمان جانشین ولیعهد عربستان هم در مراسم بدرقه سلمان مشارکت کردند. شماری از شاهزادگان سعودی پادشاه عربستان را در این سفر همراهی می کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط