چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۰:۰۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
صدای صنعت ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۰۹:۳۳

پشت پرده غیر فعال شدن جایگاه های سوخت

صدای صنعت -در حال حاضر فردی به نام (م.ر) در یکی از شرکت های وابسته به وزارت نفت مشغول به کار است که در دولت گذشته به دلایلی از این شرکت اخراج شد. هفته گذشته جایگاه های سوخت سراسر کشور در یک اقدام نادر به یکباره به مدت چند ساعت غیر فعال شد. اگرچه حرفو حدیث های مختلفی پس از این قطع چند ساعته در فضای مجازی منتشر شد اما مسئولان شرکت ملی پخش فراورده های نفتی اقدام به مصاحبه با رسانه ملی کردند و گفتند این قطع چند ساعته به دلیل به روزرسانی نرم افزار سوخت بوده است!و به ظاهر همه چیز ختم به خیر شد! ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)