سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۶:۱۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایستنا ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۱:۵۰

مدیر اپراتور اول: همراه اول پیام رسان طراحی نمی کند

مدیر کل خدمات ارزش افزوده اپراتور اول ارتباطی گفت: مدل توسعه پیام رسان در همراه اول به شکل مدل همکاری و براساس زیرساخت های موجود است. محمدرضا سوهانیان در گفت وگو با تسنیم، درباره خط مشی همراه اول برای راه اندازی پیام رسان های موبایلی اظهار کرد: فعالیت در بخش پیام رسان ها به دو بخش تقسیم می شود که مربوط به پیام رسان های داخلی و خارجی است؛ معتقدیم همانطور که یکسری قوانین و مقررات از سوی رگولاتوری برای اپراتورهای موبایل وجود دارد برای OTTهای خارجی نیز که در زمینه ارتباطات کار می کنند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)