چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۰:۲۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۲:۳۱

مهار 700 هزار مترمکعبی آب توسط سازه های آبخیزداری مهدیشهر در جریان سیل

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدیشهر از کنترل 700 هزار مترمکعب آب توسط سازه های آبخیزداری این شهرستان در جریان سیل اخیر خبر داد. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه سمنان، حمیدرضا عبدوس با اعلام این خبر، اظهارکرد: این حجم از آب با اجرای صحیح و مطالعه شده عملیات آبخیزداری در عرصه های حوزه آبخیز و اجرای عملیات سنگی، گابیونی، بند خاکی و عملیات بیولوژیکی شامل جنگل کاری، حفاظت و احیای مراتع با بذر پاشی و کپه کاری و... به دست آمده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)