سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۸:۴۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۴:۱۰

132 روستای بشاگرد فاقد انشعاب و سیستم آب آشامیدنی

یعقوب دادعلیزاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بشاگرد اظهار داشت: با توجه به خشکسالی های اخیر، اغلب آب های سطحی شهرستان کم شده است و بسیاری از کشاورزی ها و نخیلات در معرض از بین رفتن هستند. وی با بیان اینکه فقط 34 روستای بشاگرد دارای انشعاب بوده و از خدمات آب و فاضلاب روستایی استفاده می کنند، تعداد روستاهای فاقد انشعاب و سیستم آب آشامیدنی را 132 روستا اعلام کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)