سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۸:۵۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
روزنامه جوان آنلاین ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۰۰:۵۶

پایان کار دوومیدانی با کسب 4سهمیه المپیک

رقابت های بین المللی جام کازانف قزاقستان در حالی با کسب چهار سهمیه المپیک و 10 مدال رنگارنگ توسط ملی پوشان دوومیدانی کشورمان به پایان رسیدکه محمد حسین ابارقی چهارمین سهمیه المپیک 2016 ریو را برای کشورمان به ارمغان آورد. پیش ازاین تفتیان، قاسمی و لیلا رجبی موفق به کسب سهمیه المپیک ریو شده بودند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)