چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۸:۲۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
دولت بهار ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۰۹:۳۵

سرباز ایرانم و اگر کادر فنی صلاح بداند در مسابقات جهانی روی تشک می روم

امید نوروزی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، پس از نتایج ضعیف 2 فرنگی کار وزن 66 کیلوگرم کشورمان در مسابقات پیتلاسینسکی لهستان در خصوص امکان بازگشتش به اردوی تیم ملی اظهار داشت: من تمریناتم را رها نکرده ام و این روزها در شیراز مشغول تمرین هستم. وی افزود: به عنوان یک سرباز که همه چیزم را فدای کشورم کرده ام، حاضرم باز هم به ادوی تیم ملی بیایم و برای مسابقات قهرمانی جهان آماده شوم تا در صورت صلاحدید کادر فنی به این مسابقات اعزام شوم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)