چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۰:۵۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
بسیج ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۰:۰۵

اعزام 160 نفر از شوط به راهیان نور

فرماندار شهرستان شوط از اعزام 160 نفر از شهرستان شوط به مناطق عملیاتی خبر داد. به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، جواد جبارزاده اظهار داشت: امسال با به پایان رسیدن ماه رمضان شاهد آغاز اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی خواهیم بود که این اقدام از اواسط ماه جاری اجرایی می شود. وی با بیان اینکه در این راستا از 17 مرداد کاروان های راهیان نور شهرستان شوط عازم مناطق عملیاتی می شوند، تصریح کرد: این کاروان ها شامل 160 نفر از اقشار مختلف شهرستان شوط خواهد بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)