چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۸:۵۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
شفا آنلاین ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۱:۱۴

وزارت بهداشت مجوزی برای ایجاد زباله سوز مرکزی صادر نکرده است

شفاآنلاین:سلامت بهداشت رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: شنیده ایم که شهرداری تهران درصدد ایجاد یک زباله سوز مرکزی است، اما هنوز با وزارت بهداشت در این زمینه مکاتبه نشده و هیچ مجوزی نیز از طرف این وزارتخانه برای آن صادر نشده است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)