چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۴:۵۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایفنام ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۵:۳۲

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: باشگاه های بدهکار حق حضور در هفته ...

اسماعیل حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایفنام ،در مورد وضعیت باشگاه های بدهکار اظهار داشت: از 2 هفته پیش ما به باشگاه ها ابلاغ کرده ایم که در صورتیکه بدهی های خود را تسویه نکنند حق حضور در هفته اول لیگ برتر را نخواهند داشت. وی در مورد اینکه تاکنون 7 باشگاه لیگ برتری مشکل بدهی نداشته اند گفت: من اکنون حضور ذهن ندارم اما می دانم که مشکل گسترش فولاد تبریز و نفت حل شده است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)