دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۳:۲۴Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
بولتن نیوز ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۲۲:۰۸

ارتش اسرائیل سربازان افشاگر را اخراج کرد

به گزارش بولتن به نقل از واحد مرکزی خبر، منابع رسانه ای صهیونیستی فاش کردند ارتش این رژیم تصمیم دارد دهها تن از نظامیان اطلاعاتی خود را برکنار کند. ارتش اسراییل اعلام کرده است تصمیم دارد 43 تن از نظامیان بخش اطلاعات ارتش را به سبب خوداری از خدمت و فعالیت درارتش این رژیم به علت نقض حقوق فلسطینیان ، اخراج کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)