دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۵:۳۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
بورس نیوز ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۱:۱۰

وزیر خارجه عربستان: اظهارات ایران را بر نمی تابیم؛ تهران دارای طمع ورزی ...

العربیه گزارش داد: وزیر خارجه سعودی گفت: ما دشمنی، تهدیدات و اظهاراتی و که مسئولان ایرانی علیه عربستان و دیگر کشورهای منطقه بیان کردند محکوم می کنیم. به گزارش انتخاب ، عادل الجبیر در کنفرانس خبری مشترک با فدریکا موگرینی رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: ما اظهارات مسوولان ایرانی را برنمی تابیم و سخنان اینها نشان می دهد کشور ایران برای برقراری حسن همجواری تلاش نمی کند بلکه کشوری است که دارای طمع ورزی هایی در منطقه است و دست به اقدام های خصمانه ای می زند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)