چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۰:۳۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۱:۲۷

افزایش تولد نوزاد پسر در مازندران

مدیرکل ثبت احوال استان مازندران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد نوزادان پسر متولد شده بیشتر از دختران بوده است. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه مازندران، علی رجبی شامگاه دوشنبه در دومین جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی شهرستان محمودآباد در تشریح وقایع حیاتی ثبتی استان مازندران اظهار کرد: 14هزار و 726 نفر در چهارماهه نخست امسال در استان مازندران متولد شدند که 51 درصد آن را پسران و 49 درصد آن را دختران تشکیل داده اند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)