چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۲:۵۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
عیار آنلاین ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۱

از ابتدا قرار بود که بیمه شدگان بیمه سلامت رایگان، در بیمارستان های دولتی ...

یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: تنها آن دسته از بیمه شدگان بیمه سلامت که دفترچه های رایگان دریافت کرده اند می توانند از خدمات دولتی بیمارستان ها و مراکز بخش دولتی استفاده کنند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)