دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۲:۱۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
کار پرس ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۷:۳۹

پژو از جنرال موتور درخواست غرامت کرد!

: گروه خودروسازی پژو سیتروئن اعلام کرد بابت معامله خرید اوپل ادعای خسارت کرده است. به گزارش رویترز، پژو سیتروئن بابت خرید اوپل مبلغی معادل 3/ 1 میلیارد یورو به جنرال موتورز، مالک قبلی این شرکت، پرداخت کرده است، اما اکنون قصد دارد نیمی از این مبلغ را پس بگیرد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط