چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۸:۵۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
دولت بهار ۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۱۲:۳۴

شیوع تب مالت در بهار و تابستان

باشگاه خبرنگاران نوشت: معاونت بهداشتی شبکه بهداشت آمل در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی در آمل گفت: در شهرستان آمل 8 کانون آنفلوانزا حاد پرندگان مشاهده شد که با تلاش پرسنل شبکه دامپزشکی ودیگر ادارات شهرستان کنترل ومهار شد. رمضانی با بیان اینکه عوارض ناشی از مصرف لبنیات سنتی که مهمترین آن تب مالت است و در همه سنین به خصوص 30-20 سالگی بیشتر مشاهده می شود، افزود: تب مالت بیشتر در فصل بهار و تابستان زمان زایش و شیردهی دام بیشتری است، شیوع بیشتری دارد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط