چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۶:۲۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
روزنامه صبح ساحل ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۰۹:۱۸

کارتن خواب ها در فصل سرما به بندرعباس می آیند

صبح ساحل ، اجتماعی - مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اقدامات این سازمان برای کارتن خواب ها در آستانه فصل زمستان گفت: در فصل سرد سال بین 2500 تا 4000 نفر شب ها در گرمخانه های تهران پذیرفته می شوند، از سوی دیگر نزدیک به 4000 نفر هم در کمپ های اطراف تهران به سر می برند. با این حال به علت شیوه زندگی شان نمی توان آمار دقیقی ارائه داد، چرا که گاهی فصل سرما به جنوب ایران (حاشیه بوشهر و بندرعباس) که گرمتر است می روند و فصل گرما دوباره به تهران می آیند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط