پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۱:۰۸Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
دولت بهار ۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۱۴:۲۴

پاداش فدراسیون برای المپیکی های دو و میدانی

سایت فدراسیون دو و میدانی نوشت: احسان مهاجرشجاعی اظهار داشت: عملکرد ورزشکاران ما در رقابت های جام کازانف قزاقستان عالی بود، تا جایی که موفق شدند چهار سهمیه المپیک را کسب کنند. این موفقیت در شرایطی برای دوومیدانی به دست آمد که ورزش ایران تا پیش از رقابت های کازانف تنها دو سهمیه کسب کرده بود اما حالا تعداد سهمیه ها به عدد 6 رسیده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)