چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۰:۳۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
صدای ایران ۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۱۵:۰۶

توجه دوباره "ونیز" به سینمای ایران / 50 فیلم متقاضی بودند

نماینده جشنواره فیلم ونیز برای سینمای ایران از توجه دوباره این جشنواره به سینمای ایران ابراز خرسندی کرد. محمد اطبایی که در چهار سال گذشته تحت قرارداد رسمی جشنواره فیلم ونیز به عنوان نماینده آن جشنواره به معرفی تمامی تولیدات سینمای ایران پرداخته است، در پی انتخاب فیلم چهار شنبه 19 اردیبهشت به عنوان تنها فیلم ایرانی حاضر در هفتاد و دومین دوره جشنواره فیلم ونیز به ایسنا، گفت: جشنواره فیلم ونیز با بازگشت آقای آلبرتو باربرا به عنوان مدیر جشنواره، توجه خاصی به سینمای ایران داشته است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)