چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۰:۵۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
روابط عمومی شهرداری ها ۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۱۶:۴۶

اولین خانه بازیافت منطقه 7 افتتاح شد

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها - شهردار منطقه 7 از افتتاح اولین خانه بازیافت در بوستان شهید نیاکی به منظور ارتقاء فرهنگ زیست محیطی و آشنایی شهروندان با مقوله بازیافت خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 7، دکتر نگهبان با اشاره به افتتاح این مرکز در راستای اجرای کمپین “آسمان آبی زمین پاک” افزود: این خانه بازیافت به منظور آشنایی بیشتر شهروندان با امر تفکیک پسماند خشک و تر افتتاح شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط